Behandling af hårtab efter corona

Har du oplevet hårtab efter corona?

Der er nemlig flere mennesker der har oplevet hårtab efter coronavirus – som bivirkning. Vi ønsker at hjælpe dig med at få dit hår tilbage hurtigt som muligt. Derfor sammensætter et tilpasset behandlingsforløb til netop dig – dette har vi nemlig tidligere haft succes med hos covid-19-relaterede hårtab. Kontakt os i dag for en gratis konsultation.

Hårtab og corona

Hårtab er i øjeblikket ikke anerkendt som et symptom på Corona-virus. Vi oplever dog en stigning i antallet af henvendelser om hårtab efter Covid-19-infektion. Vores erfaring viser, at dette særlige symptom typisk optræder i kølvandet på sygdommen. Den nøjagtige årsag til dette hårtab er ukendt, men nogle mener, at det kan hænge sammen med den stress og angst, der også kan følge med sygdommen.

Hvis du oplever hårtab efter Covid-19, er det vigtigt at huske, at dette normalt er midlertidigt og, at dit hår i sidste ende vil vokse ud igen. Hvis du er bekymret over dit hårtab, er det altid en god ide, at du altid kontakte din læge.

Gratis konsultation

Hos os tilbyder vi gratis konsultationer for at hjælpe dig med at udforske alle dine potentielle behandlingsmuligheder. Under din konsultation vil vi kortlægge dit hårtab og afgøre, om vi kan hjælpe dig med at opnå de resultater. Vi vil besvare alle dine spørgsmål og hjælpe dig med at forstå, hvad du kan forvente af behandlingen. Bestil en gratis konsultation i dag, og lad os hjælpe dig med dit hårtab

Kilde link / Læs mere om corona: www.sundhed.dk