SMP ALOPECIA

GIV IKKE OP TIL HOVEDBUNDSLIDELSER. SCALP MICROPIGMENTATION (SMP) HJÆLPER DIG MED AT BEKÆMPE DE SYNLIGE TEGN FRA HÅRSYGDOMME – OG GIVER FLOTTE RESULTATER.

Hvis du lider af alopecia eller andre hovedbundslidelser kan SMP hjælpe med at dække og skjule problemer ved hårtab. Selvom der ikke findes nogen kur mod alopecia areata eller alopecia universalis, kan SMP-behandlingen alligevel give en befriende følelse, når håret visuelt genoprettes og du ikke længere møder et spejlbillede med falmende eller forsvindende hår.

Hårsygdomme KAN behandles

Traction alopecia og utallige andre hårsygdomme kan behandles med SMP.

F.eks. behandler vi alopecia ved at camouflere skader på hovedbunden med Scalp Micropigmentation metoden. Det giver straks gode resultater – hvilket giver mere selvsikkerhed til personer med sygdommen. De får ganske enkelt en mere positiv opfattelse af deres udseende – og derved øget selvværd – da de endelig kan se bort fra de negative irritationer fra skaldetheden.

Endelig hjælp til Alopecia universalis

Alopecia universalis er en tilstand, der forårsager fuldstændig skaldethed på hovedbunden. I sådanne tilfælde er vi ikke mindst nødt til at skabe en ny hårgrænse, men også en helt ny hårform på hele hovedbunden. Da vi behandler på et stort område, kan der naturligvis være behov for flere sessioner kontra eks. mandlig mønster skaldethed. De ekstra behandlinger er dog det hele værd, da resultaterne kan være ganske livsændrende i kraft af følelsen af bedre selvtiliid og mere frihed til at være sig selv.

Slut med pletskaldethed

Alopecia Areata er bedre kendt som pletskaldethed, og som regel er det desværre ikke lykkedes at transplantere hår i områder berørt af denne tilstand. MEN!  Anvendelsen af SMP hjælper i denne forbindelse med at dække og skjule de skaldede områder. “pletterne” bliver dermed sammenført med de uberørte områder, hvilket giver en stor og glædelig synbar forskel.

Mange foretrækker at barbere hovedet helt, når de bliver behandlet med SMP mod alopecia, men er der tale om kvinder, eller tilfælde med mindre berørte områder, vælger man ofte at lade det passe ind med det eksisterende hår. Dette er nemlig med til at skabe, hvad der ofte ligner, en helt normal hårgrænse og design.

Hvad med de andre hårlidelser?

Der findes mange andre lidelser, som minder om f.eks. traction alopecia, ardannelse alopecia og lupus, hvilke kan være skyld i skaldethed i områder på hovedbunden.

Vores behandling med Scalp micropigmentation SMP kan hjælpe med at skjule berørte områder, hvilket fjerner en tung byrde fra mange af vores patienters skuldre.

Lider du af en hovedbundslidelse, og ønsker du at skjule tilstanden, opfordrer vi dig derfor  til at kontakte vores SMP behandler, der kan hjælpe dig med at camouflere din tilstand.

Kontakt os i dag på +45 53 62 29 00 eller via vores kontaktformular og hør hvordan SMP kan hjælpe dig.

Er du også træt af dit aloepcia?

SMP og Alopecia

Konsultation er gratis og uforpligtende